Omahoito-opas

Kategoria: Omahoito | 0

Suomen osteoporoosiyhdistyksen omahoito-opas julkistetiin valtakunnallisilla Osteoporoosin opinto- ja virkistyspäivillämme Heinolassa 13-14.6.2019. Opas täyttää sitä tiedontarvetta osteoporoosin omahoidosta, jota harva tänä päivänä saa virallisen terveydenhuoltojärjestelmämme terveyskeskuksissa ja sairaaloissa. Omahoito on osteoporoosin ja osteoporoosimurtumien ehkäisyä ja hoitoa. Luulääkehoitokaan ei onnistu täysimääräisesti ilman … Näytä kokonaan

Omahoito on osteoporoosin tehokasta hoitoa ja myös edellytys luulääkehoidonkin onnistumiselle

Kategoria: Ajankohtaista, Omahoito, Uutiset | 0

Yhdistyksemme on tietoisesti panostanut jo vuosia osteopeniaa ja osteoporoosia potevien suomalaisten omahoitotiedon lisäämiseen. Huomaa tässä yhteydessä, että omahoito on myös tärkeää osteoporoosin ja osteoporoosimurtumien ehkäisyä. Esimerkkeinä yhdistyksemme omahoidon edistämistoimista ovat mm yhdistyksemme www sivujen luustoinfo-osio, Heinolan vuotuiset opinto- ja virkistyspäivät, … Näytä kokonaan

Vuoden 2020 osteoporoosin opinto- ja virkistyspäivät 11-12-6.2020

Kategoria: Ajankohtaista, Tiedotteet | 0

Vuoden 2020 osteoporoosin opinto- ja virkistyspäivät järjestään 11-12.6.2020 Heinolassa. Ohjelman valmistelu on jo käynnissä ja perinteisten oma- ja luulääkehoidon rinnalle ovat ehdolla ainakin luuston tiheysmittausten tulosten tulkinta, sekundaarista osteoporoosin aiheuttajat, K- ja D –vitamiini, riittävän kalsiumin saantia vaarantavat tekijät ja … Näytä kokonaan

JÄLLEEN ONNISTUNEET OSTEOPOROOSIN OPINTO- JA VIRKISTYSPÄIVÄT HEINOLASSA

Tämän vuoden Opinto- ja virkistyspäiville osallistui ennätykselliset 77 osanottajaa. Osanottajat tulevat vuosi vuoden jälkeen yhä laajemmalti eri puolilta Suomea, tänä vuonna miltei jokaisesta yhdistyksestä. Mielenkiinto Suomen Osteoporoosiyhdistyksen järjestämiä Opinto- ja virkistyspäiviä kohtaan on kasvanut        ja näyttää kasvavan … Näytä kokonaan