Suomen Osteoporoosiyhdistyksen omahoitoesite on valmistunut

Kategoria: Ajankohtaista, Uutiset | 0

Suomen Osteoporoosiyhdistyksen omahoito esite on valmistunut. Se julkistettiin 13.6.2019 Heinolassa osteoporoosin opinto- ja virkistyspäivillä. Esitteessä olevat tietoa täydentävät linkit toimivat vasta 1.9.2019 alkaen, koska yhdistyksen sivut uusitaan kesän aikana. Linkkien sisältämää lisätietoa löytyy siihen asti osoitteesta /luustoinfo/ eli tämän sivuston … Näytä kokonaan

OSTEOUUTISET JOULUKUU 2018/TAMMIKUU 2019

Kategoria: Ajankohtaista, Osteouutiset | 0

Osteouutiset joulukuu/2018   on ajankohtaiseen ja uusimpaan tutkimustietoon pohjautuva tietopaketti osteoporoosista ja terveydestä niin Suomen osteoporoosiyhdistyksen kuin muiden osteoporoosi- ja luustoyhdistysten jäsenille. Osteouutisten tavoitteena on tukea lukijaa oman terveytensä ja erityisesti luustoterveytensä vaalimisessa. Osteouutisten tiedot voivat olla hyödyllisiä myös silloin, … Näytä kokonaan

Kesäpäiville ilmottautuvien tiedoksi

Kategoria: Uutiset | 0

Mukaan mahtuu vielä, vaikka olemmekin saaneet jo runsaasti osanottoilmoituksia. Kesäteatteriesitys on ensi-ilta ja lipuilla on ollut kysyntää. Torstain jälkeen emme voi enää ottaa lippuvarauksia vastaan, mutta teatteriin halutessasi voit tiedustella vapautuneita lippuja suoraan Heinolan kulttuuritoimistosta puh 03 849 3606.

Vuoden 2019 toimintasuunnitelma ja toimintalinjaukset vuodelle 2020

Kategoria: Jäsenkokoukset, Tiedotteet, Uutiset | 0

SUOMEN OSTEOPOROOSIYHDISTYS RY                                                                                                                                                                                      TOIMINTASUUNNITELMA V. 2019   Yhdistyksen sääntömääräisiä kokouksia pidetään 1-2 riippuen sääntömuutosten hyväksynnästä. Yhdistyksen hallitus kokoontuu tarpeen mukaan noin 6 kertaa vuodessa ja työvaliokunta 2-4 kertaa.   Yhdistys tavoitteena on jakaa uusinta tietoa osteoporoosista ja … Näytä kokonaan

Suomen Osteoporoosiyhdistyksen toiminta vuonna 2018