Arkisto | Uutiset

Kategoria: Uutiset | 0

Suomen Osteoporoosiyhdistyksen omahoitoesite on valmistunut

Published on 6.20.2019

Suomen Osteoporoosiyhdistyksen omahoito esite on valmistunut. Se julkistettiin 13.6.2019 Heinolassa osteoporoosin opinto- ja virkistyspäivillä. Esitteessä olevat tietoa täydentävät linkit toimivat vasta 1.9.2019 alkaen, koska yhdistyksen sivut...Näytä kokonaan

Kesäpäiville ilmottautuvien tiedoksi

Published on 5.7.2019

Mukaan mahtuu vielä, vaikka olemmekin saaneet jo runsaasti osanottoilmoituksia. Kesäteatteriesitys on ensi-ilta ja lipuilla on ollut kysyntää. Torstain jälkeen emme voi enää ottaa lippuvarauksia vastaan,...Näytä kokonaan

Vuoden 2019 toimintasuunnitelma ja toimintalinjaukset vuodelle 2020

Published on 2.20.2019

SUOMEN OSTEOPOROOSIYHDISTYS RY                                                                                                                                                                                      TOIMINTASUUNNITELMA V. 2019   Yhdistyksen sääntömääräisiä kokouksia pidetään 1-2 riippuen sääntömuutosten hyväksynnästä. Yhdistyksen hallitus kokoontuu tarpeen mukaan noin 6 kertaa vuodessa...Näytä kokonaan

Suomen Osteoporoosiyhdistyksen toiminta vuonna 2018

Published on 2.20.2019

SUOMEN OSTEOPOROOSIYHDISTYS RY                                                                                                                                                                                        TOIMINTAKERTOMUS VUODELTA 2018   Yleistä   Suomen Osteoporoosiyhdistys ry on kansanterveys- ja potilasjärjestö. Yhdistys toimii luustoterveyden edistämiseksi sekä osteoporoosin, osteoporoosimurtumien ehkäisemiseksi, tutkimiseksi, hoitamiseksi...Näytä kokonaan

Jäsenkirje 1/2019

Published on 2.11.2019

SUOMEN OSTEOPOROOSIYHDISTYS RY Jäsenkirje 1/2019 Hyvää alkanutta vuotta 2019! Tervetuloa kaikki...Näytä kokonaan