Arkisto | Luustoinfo

Kategoria: Luustoinfo | 0

Liiku riittävästi ja oikein terveytesi kannalta”

Published on 4.11.2024

[embeddoc url="https://www.suomenosteoporoosiyhdistys.fi/wp-content/uploads/2024/04/Liiku-riittavasti-ja-oikein-terveytesi-kannalta-webinaari-11.4.2024-lopullinen.pptx" download="all" viewer="microsoft"] Klikkaa otsaketta, jolloin ensimmäinen esityskuva aukeaa kuvaruudullesi. Pääset kuvaruudulla eteenpäin seuraavaan kuvaan klikkaamalla hiirellä kuvan päällä....Näytä kokonaan

Webinaari 22.2.2024: Kalsium, elintärkeä mineraali elintoimintojemme ja luustomme turvaaja

Published on 3.27.2024

[embeddoc url="https://www.suomenosteoporoosiyhdistys.fi/wp-content/uploads/2024/03/Kalsiumwebinaari-22.2.2024.pptx" download="all" viewer="microsoft"] Klikkaa webinaariotsaketta, saat ensimmäisen kuvan esityksestä näkyville. Seuraavan kuvan saat näkyville klikkaamalla hiiren vasenta painiketta kuvan päällä. JNE lisää kuvia......Näytä kokonaan

Webinaari 31.3.2024: Luulääke Prolia

Published on 3.27.2024

[embeddoc url="https://www.suomenosteoporoosiyhdistys.fi/wp-content/uploads/2024/03/Osteoporoosiliiton-tilaisuus-21032024_pl.pptx" download="all" viewer="microsoft"] Klikkaa kuvaruudulla näkyvää webinaarin otsaketta, niin saat esityksen otsikkokuvan näkyviin. Saat seuraavan kuvan näkyviin klikkaamalla hiiren vasenta painiketta kuvan päällä. JNE seuraava...Näytä kokonaan

Tervetuloa Osteoporoosin opinto- ja virkistyspäiville 12-13.6.2024 Heinolaan

Published on 2.27.2024

SUOMEN OSTEOPOROOSIYHDISTYS RY Asia: Kutsu 15. Osteoporoosin opinto- ja virkistyspäiville Heinolaan ...Näytä kokonaan