”Pokka pitää”, Hyacinth Bucket (lue: bukee) opinto- ja virkistyspäivien kesäteatteriesitys Heinolassa 13.6.2019

Kategoria: Ajankohtaista, Tiedotteet | 0

Kesällä 2019 Heinolan kesäteatterin valloittaa TV:stä tuttu upea, arvonsa tunteva rouva Hyacinth Bucket – roolissa ihastuttava Jaana Saarinen!

Hyacinth Bucket (lausutaan bukee) saapuu taas pyörremyrskynä lähimmäistensä elämään. Nyt naapurin Emmet ohjaa näytelmää, eikä Hyacinth tietenkään voi pysyä poissa. Samaan aikaan pitäisi tehdä vaikutus hyväntekeväisyysjärjestön organisaattoriin, joka saattaisi nimittää Hyacinthin rahastosäätiön jäseneksi. Mutta niin Hyacinthin oma ylpeys kuin hänen vähemmän edustavat sukulaisensakin varmistavat, että päivästä tulee täysi kaaos. Julkisivu pidetään silti kunnossa viimeiseen saakka.

Jaakko Saariluoman ohjauksessa suosittu tv-sarja siirtyy näyttämölle ja tulokset ovat vähintäänkin yhtä hulvattomat. Riemukas komedia tarjoaa mahtavan pääroolin, hykerryttäviä tilanteita ja nasevaa sanailua.

”Pokka pitää” esityksen ensi-ilta on 13.6.2019 ja olemme varanneet opinto- ja virkistypäivien osallistujille parhaat paikat katsomosta. Tällä kertaa kesäteatteriesitys on päivien valinnainen virkistysosio. Toivottavasti mahdollisimman moni osanottaja valitsee sen. Esitys on taatusti hauska ja hyvä. Sen takaa maamme eturivin näyttelijäkaarti.